EVENIMENTE
 
COMUNICAT INFORMATIV: ședința publică desfășurată din partea Serviciul Fiscal de Stat
Data: 10.10.2019
Categorie: Evenimente ACAP

Astăzi, 10 octombrie 2019, Serviciul Fiscal de Stat în cadrul unei ședințe publice a continuat prezentarea conceptului Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul electronic al angajaților”.

Evenimentul a fost prezidat de directorul SFS, fiind  prezenți  șefi de direcții și secții din cadrul SFS. Șefa secției din cadrul Direcției dezvoltare informațională, SFS, Mariana Chirtoacă, a precizat că datele în Registru vor fi incluse atât în mod manual, cât și automatizat. În mod manual vor fi introduse datele inițiale despre angajat, ținând cont de reglementările privind protecția datelor cu caracter personal. Înregistrările ulterioare, cum ar fi modificarea și suspendarea raporturilor de muncă, la introducerea IDNP-ului angajatului, datele se vor introduce automatizat, deoarece sistemul va recunoaște faptul că angajatorul deja dispune de datele respective ale angajatului.  

Scopul evenimentului l-a constituit edificarea unei colaborări deschise a SFS cu agenții economici. În cadrul ședinței cei prezenți au interacționat activ cu reprezentanții SFS, adresând întrebări din domeniul de activitate, având, totodată, posibilitatea să discute și pe alte aspecte care îi interesează, în afara tematicii ședinței.

Serviciul Fiscal de Stat își propune să desfășoare cu regularitate astfel de evenimente, fiind deschis prin acest mod față de mediul de afaceri din țară.

Prezentarea „Conceptului  Sistemului Informațional Automatizat - Registrul electronic al angajaților”poate fi accesată aici

Inapoi la lista evenimentelor