INSTRUIRE / 1 zile seminar

Cursuri de instruire, seminare, mese rotunde, conferinţe

GESTIUNEA TIMPULUI IN ACTIVITATEA CONTABILULUI: VIZIUNE PRACTICĂ SI RECOMANDĂRI
Tipul cursului: seminare

Un contabil modern activează într-un regim de lucru supraîncărcat cu informații de importanță primordială, termene limită și însărcinări ce nu admit amânare. Ritmul său obișnuit este alcătuit din plăți urgente, negocieri, perfectarea documentelor, pregătirea rapoartelor, calculul obligațiunilor față de stat și prezentarea dărilor de seamă fiscale. 
Cum pot contabilii să reziste acestui ritm nebun și volum excesiv de muncă, totodată să își planifice ziua de lucru în mod eficient și să se odihnească liniștit în zilele de weekend bine meritate?
Raspunusul la intrebările la întrebările date le vo dezvălui în cadrul trainingul intitulat ”GESTIUNEA TIMPULUI ÎN ACTIVITATEA CONTABILULUI: VIZIUNE PRACTICĂ ȘI RECOMANDĂRI”.
În cadrul trainingului, participanții vor însuși cum să își gestioneze corect timpul, prin urmare vor fi capabili să: 
  • Organizeze eficient și în timp recepționarea, procesarea și furnizarea de informații;
  • Coordoneze timpul propriu de lucru și cel al subordonaților în situațiile supraîncărcate cu lucru;
  • Investească corect timpul liber în dezvoltarea profesională continuă;
  • Atingă un echilibrului între carieră și viața personală (familie, sănătate, hobby, timp liber, sport etc. );
  • Planifice pașii spre dobândirea unei cariere de succes.
Tematica abordată: 

1. Analiza timpului de lucru al unui CONTABIL pentru evaluarea performanței.

§ Abordări de proces și program pentru a lucra în perioada cea mai încărcată în activitatea unui contabil.

§ Rutina, care solicită maximum din timpul contabilului și modalitățile de a optimiza.

2. Selectarea zonei de responsabilitate juridică a CONTABILULUI și algoritmul de procesare a sarcinilor.

§ Instrumente pentru revizuirea strategică și tactică a sarcinilor unui contabil.

§ Calendarul de lucru al contabilului și eșantionarea listelor de verificare ale contabilului.

3. Organizarea arealului de lucru al CONTABILULUI ca bază a unui sistem de gestionare a timpului.

§ Resurse de eficiență în activitatea profesională a contabilului pentru gestionarea volumului de muncă pe baza analizei pierderilor temporare.

§ Prioritizarea activității de planificare curentă a unui contabil.

4. Cadrul legal pentru construirea unui sistem optim de delegare, control și înlocuire reciprocă a activității CONTABILULUI.

§ Erori tipice de delegare a sarcinilor în departamentul de contabilitate a entității și controlul implementării acestora.

§ Recomandări practice privind managementul timpului pentru armoniezarea și echilibrului suplimentar în activitatea contabilului.


Durata cursului: 6 ore academice

Locul desfășurării: ACAP, of.445,Mitropolit Varlaam 65, Chișinău

Data desfăşurării: 21.08.2019 - 21.08.2019

Ora prevăzută: 9-13

Formator: eorgeta Covaliov-Rusu - contabil-practician (CAP), АССА DipIFR, lector ACAP, Olga Donciu - contabil-practician (CAP), magistru în drept, lector ACAP

Limba: rom

Tipul instruirii: 1 zile seminar

Costul participării: 650 MDL

Comentarii: Reduceri pentru membrii ACAP și clienți corporativ.



ÎNREGISTAREA
Înapoi la lista cursurilor